خرید روغن و گریس های کلوبر برای صنایع فلزی

روغن ها و گریس های کلوبر

به گزارش روغندان نمایندگی کلوبر در ایران، شرکت کلوبر در عرصه تولید روانکارها یکی از فعال ترین و محبوب ترین ها می باشد. این کمپانی توسط تجهیزات پیشرفته در دنیا توانسته است روغن ها و گریس هایی تولید کند که از نظر کیفیت و مواد اولیه در سطح عالی قرار دارند. در مطالب گذشته به برخی از کاربردهای گریس های کلوبر در صنایع مصالح ساختمانی ، تولید مواد غذایی و صنایع شیمیایی اشاره داشتیم. در این مطلب به نقش روغن ها و گریس کلوبر در صنایع فلزی می پردازیم. شما نیز اگر قصد خرید روغن و گریس کلوبر را دارید با ما همراه باشید.

صنعت فلز و تولید صنایع فلزی به شاخه های مختلف تقسیم بندی می شود که هر کدام در هر دستگاه و سیستم به روانکارهای متفاوتی نیاز دارند. به همین جهت نمی توان از یک یا دو نوع روغن برای روانکاری همه تجهیزات استفاده کرد. برخی از دستگاه ها در حالی که به یک روغن برای روانکاری نیاز دارند ممکن است در همان دستگاه به یک گریس خاص نیاز باشد. به همین دلیل در بسیاری از موارد، تهیه کنندگان کارخانجات برای انتخاب و خرید روانکار با مشکلات بسیاری مواجه می شوند. به مثال زیر توجه بفرمایید:

برای مثال یک دستگاه ریخته گری به یک گریس نیاز دارد که در دمای بسیار بالا در کوره حرارت دوام آورده و بتواند بدون از دست دادن کارایی خود نیاز های قطعات را پاسخگو باشد؛ در همین حال بخشی دیگر از این دستگاه به یک روغن نیاز دارد که دائما در حال فعالیت است و نمی توان در فواصل زمانی کوتاه روغن آن را تعویض کرد. همچنین باید این روغن در برابر دمای بالا نیز مقاوم باشد،

در اینگونه موارد نمی توان از روغن و گریس های معمولی استفاده کرد و به دلیل حساسیت بالا به محصولات کاملا تخصصی و با کیفیت نیاز است. شرکت کلوبر در این زمینه توانسته محصولات متنوعی تولید کند و روانکارهای اختصاصی صنایع فلزات در سبد محصولات این برند مشاهده می شود. ما نیز توصیه می کنیم اگر سود آوری و فرآیند تولید برای شما مهم است ، حتما نگاهی به روغن ها و گریس های کلوبر داشته باشید.

در مشاغل و صنایع به صورت متفاوت با فلزات برخورد می شود. ممکن است در یک بخش به خم کاری و حالت دادن به فلز نیاز باشد و در بخشی دیگر برش کاری یا ذوب کردن مد نظر باشد. شما می توانید نسبت به کاربرد خود و نیاز دستگاه محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در انتخاب روانکارها باید تمام جوانب کار بررسی شود. برای مثال در  یاتاقان ها ، گیربکس ها و سیستم های هدایت کننده باید میزان سرعت ، فشار و میزان بار در نظر گرفته شود. به همین جهت باید یک بررسی اساسی برای انتخاب روان کننده ها انجام دهید.

سود آوری بیشتر به کمک روغن و گریس کلوبر

در نقاطی که فلزات خم شده یا جمع شده باشند به یک روانکار نیاز است که پس از اتمام فعالیت ، پاک کردن و تمیزکاری آن آسان باشد. در این مرحله هیچگونه آلودگی نباید بر روی قطعات باقی بماند. محصولات تولید شده توسط کلوبر دارای مشخصاتی برای آخرین نیازهای بازار است و یافتن محصولات مورد نیاز برای مشاغل مختلف را آسان می کند.

شرکت کلوبر برای روانکاری در برخی از قطعات به جای گریس چسب هایی را تولید کرده است که در فرآیند تولید بر روی قطعه به عنوان یک لایه پوششی چسبیده و بر روی قالب یا محصول سرایت نمی کنند. این ویژگی باعث می شود تا مصرف روانکار کاهش یافته و در نتیجه از نظر اقتصادی نیز به مجموعه کمک کند. حتی در صنایع تولید آلومینیوم نیز می توان از محصولات این شرکت استفاده کرد.

گریس های تخصصی برای سرعت های بالا

اخیرا تقاضا برای روانکاری یاتاقان ها ، چرخ دنده ها ، جک ها و سیستمهای هدایت کننده در ماشین آلات در حال افزایش است. برای افزایش سرعت در فرآیند تولید به ماشین آلات با سرعت بالا و روانکارهای مقاوم نیاز است، به همین دلیل در این موارد به گریس هایی نیاز است که در برابر سرعت بالای ماشین آلات مقاوم باشند. روان کننده های تخصصی و پیشرفته کلوبر از تجهیزات شما برای برطرف کردن این نیازها پشتیبانی می کنند ، به عنوان مثال گریس های پر سرعت این برند برای اسپیندل ها می توانند تا سرعت بالاتر از 2،000،000 میلی متر در دقیقه عملیات روان کاری را به خوبی انجام دهند و در عین حال طراحی و مونتاژ دستگاه را ساده تر خواهند کرد. با استفاده از محصولات کلوبر هر نیازی قابل پاسخگویی است.

با این حال ، انتخاب روان کننده مناسب اغلب برای اپراتورهای ابزارهای ماشین کاری آسان نیست. از این گذشته ، نیازهای آن ها اغلب با تولید کنندگان تجهیزات متفاوت است. با استفاده از محصولات Kluber ، می توانید از چندین دهه تجربه این شرکت در روغن کاری ماشین آلات بهره مند شوید. تیم روغندان نیز تلاش می کند روغن های مورد نیاز در کشور را که شرکت کلوبر تولید کرده برای خرید در اختیار مشتریان قرار دهد.

خرید ، قیمت روغن و گریس کلوبر :

برای خرید و استعلام قیمت روغن ها و گریس های کلوبر می توانید با شماره های فروشگاه در تماس باشید.

 

روغن و گریس های کلوبر در صنایع فلزی

شرکت کلوبر در عرصه تولید روانکارها یکی از محبوب ترین ها می باشد که توسط تجهیزات پیشرفته در دنیا توانسته روغن های با کیفیت عالی تولید کند
.روغن کلوبر
به این مقاله امتیاز دهید
superadmin
دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • محمدرضا سعیدی ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۲ ق٫ظ

    گریسهای کلوبر بی نظیرن و تاثیر فوق العاده ای دارن توصیه میکنم حتما امتحان کنید.

    • مهدی نصیری ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ / ۲:۱۳ ب٫ظ

      با سلام خدمت شما مشتری گرامی
      تشکر بابت اینکه نظر و تجربه خود را به اشتراک گذاشتید.

  • صمد برزگر ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۶:۵۴ ب٫ظ

    سلام فروشگاه روغندان محصولات کلوبر را برایم ارسال کردن و از راهنمایی های آنها خیلی راضی بودم خواستم همین جا دوباره تشکر کنم

    • مهدی نصیری ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۷:۰۴ ب٫ظ

      با سلام
      آقای برزگر انجام وظیفه بود.
      ان‌شاءالله در خریدهای بعد مجدد در خدمت شما باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.