بررسی کمپانی های تولید روغن و گریس – کلوبر Kluber

روغن و گریس کلوبر

به گزارش روغندان؛ شرکت کلوبر یکی از مهم ترین کمپانی های تولید روانکار در سطح جهانی می باشد. این شرکت با تجربه و فعالیت بیش از 90 سال توانسته جایگاه بسیار خوبی را در بین مصرف کنندگان کسب کند. روغن ها و گریس های کلوبر در مشاغل و صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و تنوع  بسیار بالایی دارند. این شرکت در بسیاری از کشورها و شهر ها دفتر و نمایندگی رسمی دارد.

کلوبر همواره در تولید روانکارهای تخصصی موفق بوده و توانسته برای تجهیزات و دستگاه های مختلف روانکارهای اختصاصی تولید کند. مشتریان روغن ها و گریس های کلوبر عبارتند از: تولید کننده قطعات ، ماشین ها و سیستم ها و همچنین شرکت هایی که از این تجهیزات برای فعالیت های تولیدی یا پردازشی خود استفاده می کنند.

کلوبر تقریباً 2،000 روانکار تخصصی مختلف تولید می کند و بسیاری از آن ها برای پاسخگویی به نیازهای خاص مشتریان طراحی شده اند.

روانکارهای کلوبر

تاریخچه روغن ها و گریس های کلوبر :

شرکت کلوبر در سال 1929 میلادی توسط فردی به نام “تئودور کلوبر” در شهر مونیخ تأسیس شد و تا به امروز نیز دفتر مرکزی این کمپانی در همان نقطه از کشور آلمان فعالیت خود را ادامه می دهد. البته شرکت Kluber دارای 2340 کارمند فعال می باشد که در 30 کشور مختلف در جهان در حال نظارت و تولید روانکارها می باشند. 1220 نفر از این افراد مسئول فروش هستند که به طور مستقیم و نزدیک با مشتریان ارتباط برقرار می کنند.

ویژگی های محصولات کلوبر :

ارتباط بخش فروش با مشتریان به دلیل نظر خواهی و مشورت برای تولید روغن و گریس های با کیفیت تر انجام می شود و ایده های مشتریان در تولید محصولات به کار گرفته می شود. این ویژگی باعث شده تا روانکارهای جدید کارایی و عملکرد بهتری داشته باشند. خدمات مشاوره ای ، مشتری مداری و خدمات گسترده دیگر از جمله ویژگی های مهم این شرکت هستند.

Klüber بر گسترش سیستماتیک تجارت خود تمرکز می کند و حضور خود را در سراسر جهان گسترش می دهد. همچنین خواسته های مشتریان را برآورده می کند و بیش از 80 درصد از گردش مالی آن در خارج از آلمان انجام می شود.

روغن کلوبر

روغن های کلوبر :

روغن های Kluber در صنایع و مشاغل بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند و به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. روغن کمپرسور کلوبر ، روغن صنایع غذایی کلوبر ، روغن زنجیر کلوبر و روغن چند منظوره کلوبر از تولیدات این شرکت می باشند. برای نمونه یکی از محصولات پر فروش این برند روغن زنجیر کلوبر Klübersynth CH 2-220 N است.

گریس کلوبر

گریس های کلوبر :

گریس های کلوبر نسبت به روغن ها از تنوع بیشتری برخوردار هستند. پر کاربردترین گریس های Kluber عبارتند از : گریس کلوبر ISOFLEX NBU 15 ، گریس کلوبر GRAFLOSCON C-SG 1000 ULTRA و گریس کلوبر Kluberfood NH1  .

اسپری های کلوبر :

این تولید کننده روانکار ، علاوه بر تولید روغن و گریس ، در زمینه تولید اسپری های صنعتی نیز فعال است. اسپری های کلوبر در صنعت و مشاغل کاربرد بالایی دارند و در کشور ما نیز مشتریان بسیاری را به خود اختصاص داده اند. برای نمونه اسپری کلوبر پارالیک PARALIQ 91 و اسپری های کلوبر سری Klüberfood NH1 از پرفروش ترین ها در کشور ما می باشند.

نمایندگی روغن و گریس کلوبر :

همانطور که در بخش تاریخچه گفته شد ، دفتر مرکزی این شرکت از زمان تأسیس در سال 1929 در مونیخ بوده است. از همانجا شبکه جهانی و سایت های فروش و تولید در سایر کشور ها ایجاد شد. به طوری که در حال حاضر نمایندگی کلوبر در کشور های آرژانتین ، اتریش ، استرالیا ، بلژیک ، برزیل ، شیلی ، چین ، جمهوری چک ، دانمارک ، آلمان ، فنلاند ، فرانسه ، انگلیس ، هند ، ایتالیا ، ژاپن ، کره ، مالزی ، مکزیک ، نروژ ، لهستان ، رومانی ، روسیه ، سوئد ، سوئیس ، سنگاپور ، اسپانیا ، آفریقای جنوبی ، تایلند ، ترکیه و آمریکا ایجاد شده است.

اما متأسفانه نمایندگی کلوبر در ایران به دلایل مختلف و محدودیت های ایجاد شده وجود ندارد.

خرید و قیمت روغن و گریس کلوبر :

فروشگاه روغندان سعی دارد محصولات پرفروش این برند را در داخل کشور تهیه کرده و با بهترین قیمت و کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برای اطلاع از قیمت و خرید روغن و گریس کلوبر می توانید با تلفن های فروشگاه روغندان تماس گرفته و سؤالات خود را در بخش نظرات همین مطلب مطرح بفرمایید.

4/5 - (1 امتیاز)
superadmin
دیدگاه کاربران 6 دیدگاه
  • آرمین شهابی ۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۳ ب٫ظ

    سلام کلوبر در تولید گریس همیشه پیشتاز بوده و بهترین گریسها را تولید میکند از این رو توصیه میکنم حتما از مراکز معتبر مثل فروشگاه روغندان خریداری کنید تا کیفیت را مشاهده کنید.

    • مهدی نصیری ۴ شهریور ۱۳۹۹ / ۸:۵۹ ق٫ظ

      با سلام و عرض ادب خدمت شما
      سپاس از اینکه تجربه و نظر خود را با دیگر دوستان به اشتراک گذاشتید.
      تشکر بابت همراهی شما

  • فرشید بهرامی ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ / ۰:۵۹ ق٫ظ

    باسلام
    آیا محصولات کلوبر ضمانت کیفیت دارند؟

    • مهدی نصیری ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ / ۲:۲۵ ب٫ظ

      با سلام خدمت شما
      روغن ها و گریس های کلوبر که توسط فروشگاه روغندان ارائه می شوند، به شرط تست و آنالیزهای آزمایشگاهی در اختیار مشتریان قرار میگیرند.

  • حامد سعیدی ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ / ۱:۱۸ ق٫ظ

    سلام
    روغنهای زنجیر کلوبر واقعا عالی هستن
    چندین بار از محصولات کلوبر استفاده کردیم و از نظر کیفیت حرفی برای گفتن ندارن.
    با تشکر از فروشگاه روغندان

    • مهدی نصیری ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ / ۳:۳۳ ب٫ظ

      سلام و عرض ادب
      خیلی خوشحال هستیم که با نظرات خود ما را همراهی می کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.