گریس ها و روغن های کلوبر در صنایع غذایی

روغن و گریس کلوبر

شرکت کلوبر یکی از بزرگترین تولید کنندگان روانکارها می باشد که در زمینه تولید روغن های صنعتی و گریس فعالیت دارد. این کمپانی آلمانی به واسطه به کارگیری متخصصان با تجربه و مواد اولیه با کیفیت از محبوبیت بالایی در جهان برخوردار است و در صنایع مختلفی کاربرد دارد. یکی از صنایعی که روانکارهای کلوبر در آن نقش مهمی دارد صنایع تولید مواد غذایی است.

روان کننده های صنایع غذایی و آشامیدنی باید ضمن طولانی کردن طول عمر قطعات در تجهیزات تولید ، برای مصرف کننده نیز بی خطر باشد و ایمنی مواد غذایی را تأمین کند. شرکت kluber با تولید روانکارهای تخصصی مطابق با ISO 21469 و تائیدیه های NSF H1 ، 3H و HT1 سعی دارد محصولاتی با کیفیت و عملکرد عالی عرضه کند. روغن ها و گریس های کلوبر با افزایش بهره وری و بازدهی به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری کمک قابل توجهی می کنند.

موارد کاربرد گریس ها و روغن های کلوبر در صنایع غذایی :

  • تولید نوشیدنی
  • فرآوری های گوشتی
  • نانوایی و شیرینی پزی
  • لبنیات
  • دستگاه های تمیز کردن ، پر کردن و برچسب زدن
  • دستگاه های منجمد کننده

روغن های مورد استفاده در تولید نان باید تا دمای 250 درجه سانتیگراد مقاومت کنند. در سایر کاربردها ، محافظت در برابر خوردگی و سایش و مقاومت در برابر آب مورد توجه قرار می گیرد. همان اندازه که عملکرد روان کننده های صنایع غذایی و آشامیدنی اهمیت دارد ، به همان اندازه عملکرد روغن های صنعتی نیز مهم است. همچنبن برای رعایت مقررات بین المللی مواد غذایی ، به تائیدیه NSF H1 نیاز است.

برند کلوبر به عنوان یک عضو EHEDG (گروه مهندسی بهداشت و طراحی اروپا) ، همواره تمام ملزومات مشتریان خود را در نظر گرفته و به طور فعال از آن ها پشتیبانی می کند. این شرکت بیش از 80 سال است که با تولید کنندگان و اپراتورهای برجسته همکاری می کند و نه تنها در تولید روانکارهای مربوط به صنایع غذایی ، در تولید روغن و گریس های صنعتی پرکاربرد نیز فعال است. 

کلوبر کارایی روانکارها را متناسب با نیازهای مشتری ایجاد می کند و به مصرف کننده کمک می کند تا ضمن جلوگیری از آلودگی ، به طور دائم فرآیندهای روانکاری بهبود یابد.

خرید و قیمت گریس کلوبر :

ما نیز در فروشگاه روغندان سعی داریم بهترین و با کیفیت ترین محصولات کلوبر را در کشور تهیه کرده و در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم. اگر نیاز به مشاوره و قصد خرید گریس کلوبر یا روغن کلوبر را دارید با مشاورین روغندان در ارتباط باشید.

 

گریس ها و روغن های کلوبر در صنایع غذایی

  1. کلوبر یکی از تولید کنندگان روانکارها می باشد که در زمینه روغن صنعتی و گریس فعالیت دارد. برای بررسی روغن های کلوبر در صنایع غذایی کلیک کنید.

    گریس ها و روغن های کلوبر در صنایع غذایی

به این مقاله امتیاز دهید
superadmin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.