نقش روغن های کلوبر در صنعت تولید مصالح ساختمانی

روغن و گریس کلوبر

افرادی که در بازار روانکارها فعالیت دارند حتما با روغن های کلوبر آشنا هستند. شرکت کلوبر یکی از برترین و فعال ترین کمپانی های روانکار در جهان می باشد و محصولات متنوعی را تولید می کند. این شرکت آلمانی از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه برای تولید محصولات استفاده می کند و طی چندین سال فعالیت محبوبیت بالایی را در حوزه روانکارها کسب کرده است. در اکثر کارخانجات و صنایع در جهان، گریس ها و روغن های کلوبر نقش مهمی را در کارکرد تجهیزات ایفا می کنند و فرآیند تولید را افزایش می دهند.

محصولات کلوبر در صنایع مختلفی کاربرد دارند. یکی از این موارد تولید مصالح ساختمانی می باشد. برای مثال تولید سیمان یکی از گزینه هایی است که محصولات کلوبر در آن کاربرد بالایی دارند. در کارخانجات تولید سیمان برخی از دستگاه ها و تجهیزات در سخت ترین شرایط فعالیت دارند که روانکارهای معمولی در آن ها قابل استفاده نیست. محصولات Kluber به دلیل دارا بودن مواد اولیه با کیفیت، در سخت ترین شرایط و دمای بالا قابل استفاده هستند و عملکرد خود را حفظ می کنند.

مزایای استفاده از روغن های کلوبر در تولید مصالح ساختمانی :

دستگاه های تولید مصالح ساختمانی اکثرا به طور مداوم و شبانه روز در حال فعالیت هستند؛ به همین دلیل قطعات آن ها در معرض سایش و خوردگی بالایی قرار دارند. برای مثال یاتاقان و چرخ دنده های موجود در کوره ها ، آسیاب ها ، دستگاه های غلتکی و سنگ شکن ها تحت فشار بالایی قرار دارند؛ به همین دلیل انتخاب یک روانکار مناسب برای این تجهیزات ضروری می باشد. یک انتخاب اشتباه ممکن است منجر به آسیب دیدن سریع قطعات شود و هزینه هایی بسیار بالایی را برای تولید کننده رقم بزند و حتی در بدترین حالت می تواند تولید یک شرکت را متوقف کند.

در دستگاه های تولید سیمان، گرد و غبار در مدت زمان بسیار کوتاهی بر روی قطعات و چرخ دنده های بدون محافظ نفوذ می کنند. این موضوع سرعت سایش و خوردگی چرخ دنده ها را چند برابر می کند و عمر قطعات را کاهش می دهد. در این موارد روان کننده های کلوبر می توانند به سرعت گرد و غبار را از روی قطعات از بین برده و باعث افزایش عمر آن ها شوند.

نقش روانکارهای کلوبر در کاهش هزینه ها و افزایش راندمان تولید :

با انتخاب روان کننده های مناسب برای تجهیزات می توان علاوه بر افزایش عمر قطعات، مصرف انرژی و هزینه ها را نیز کاهش داد. محصولات کلوبر علاوه بر افزایش عملکرد تجهیزات، به پایداری آن ها نیز کمک می کنند. به خصوص در محافظت از چرخ دنده ها نقش مهمی دارند و به لطف مواد اولیه با کیفیت، میزان آسیب ها و خرابی ها را به حداقل می رسانند.

تجربه برخی از مصرف کنندگان :

در صنایع تولید مصالح ساختمانی، مانند صنایع دیگر هر موردی که باعث افزایش بهره وری شود، بر روی هزینه ها و روند تولید تأثیر گذار خواهد بود. مصرف کنندگان محصولات کلوبر در نظر سنجی های مختلف این موضوع را تأیید کرده اند که محصولات این کمپانی علاوه بر کیفیت بالا، در طولانی مدت مزایای خود را نشان می دهند و از عملکرد بسیار خوبی برخوردار هستند.

ویژگی های محصولات کلوبر در یک نگاه :

  • محافظت از قطعات در برابر سایش حتی در سخت ترین شرایط
  • مصرف روان کننده کمتر و کاهش هزینه های انرژی
  • روان کننده های زیست تخریب پذیر که عملکرد بالایی دارند
  • دسترسی آسان در اکثر کشورهای جهان

خرید و قیمت روغن و گریس کلوبر :

در این مطلب سعی داشتیم ویژگی ها و نقش روانکارهای کلوبر در صنعت تولید مصالح ساختمانی را بررسی کنیم. “فروشگاه روغندان” نیز در لیست محصولات خود، انواع روغن ها، گریس ها و اسپری ها را قرار داده است تا شما عزیزان در اسرع وقت و با قیمت مناسب محصول مورد نظر خود را تهیه بفرمایید. برای اطلاعات بیشتر و خرید روغن و گریس کلوبر می توانید با ما در ارتباط باشید.

نقش روغن های کلوبر در صنعت تولید مصالح ساختمانی

  1. روغن های کلوبر در صنایع مختلفی کاربرد دارند. یکی از موارد کاربرد محصولات کلوبر تولید مصالح ساختمانی و کارخانه های تولید سیمان می باشد.

به این مقاله امتیاز دهید
superadmin
دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • حسین محمدی ۱۳ تیر ۱۳۹۹ / ۰:۱۰ ق٫ظ

    سلام روغنهای کلوبر دارای استاندارد هستند؟ و آیا تجدید پذیر در محیط هستن؟

    • مهدی نصیری ۱۳ تیر ۱۳۹۹ / ۵:۳۸ ب٫ظ

      با سلام و احترام
      روانکارهای کلوبر از آخرین استانداردهای جهانی پیروی می کنند.
      برای حفاظت از محیط زیست حتما روغن های مصرف شده به مراکز مجاز منتقل شوند و از رها کردن آنها در محیط زیست جدا خودداری شود.

  • احمدرضا حامی ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۰ ب٫ظ

    با عرض سلام
    آیا می توان از روغنهای کلوبر برای سطوح پلاستیکی هم استفاده کرد؟ یعنی با پلاستیک سازگاری دارد؟

    • مهدی نصیری ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۹:۲۱ ق٫ظ

      با عرض سلام خدمت شما
      همه روغن ها و گریس های کلوبر با پلاستیک سازگار نیستند. برخی از محصولات کلوبر مختص پلاستیک ها و لاستیک ها طراحی شده اند که در مشخصات هر محصول به این نکته اشاره شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.