کاربرد روغن و گریس کلوبر در صنایع شیمیایی

روغن و گریس کلوبر

روغن ها و گریس های کلوبر در سطح جهان محبوبیت بالایی دارند و به دلیل کیفیت عالی در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. کمپانی کلوبر طی سال ها تجربه توانسته است به واسطه متخصصین مجرب محصولات متنوعی برای طیف وسیعی از صنایع تولید کند.

در تجهیزاتی که تحت شرایط عملیاتی سخت و فشار بالا قرار دارند باید از روانکارهای ویژه استفاده کرد. منظور از روانکارهای ویژه روغن ها و گریس هایی هستند که در حرارت بالا و فشار کاری شدید، عملکرد خود را حفظ کرده  و قابلیت های خود را از دست نمی دهند. در همین راستا شرکت کلوبر روان کننده های ویژه ای برای صنایع شیمیایی تولید کرده است که در برابر فشار بالا، درجه حرارت بالا و مواد مخرب مقاومت می کنند. در نتیجه استفاده از روانکارهای کلوبر باعث افزایش بهره وری و راندمان تولیدات می شود و هزینه های تعمیر و نگهداری تجهیزات کاهش می یابد.

بسیاری از فرآیندهای موجود در صنایع شیمیایی فقط به روان کننده های استاندارد و معمولی نیاز دارند. با این حال در برخی از تجهیزات مانند یاتاقان ها و دریچه ها در سانتریفیوژها یا خشک کن ها که در معرض مواد مخرب و فشار بالا قرار می گیرند، روغن های معمولی قابل استفاده نیستند. برای چنین کاربردهایی روان کننده های ویژه ای بر پایه PFPE / PTFE توصیه می شود که عملکرد خود را حتی در شرایط عملیاتی سخت حفظ می کنند. در چنین شرایطی می توان از روغن های کلوبر استفاده کرد.

نقش روانکارها در صنایع شیمیایی

بسیاری از فرایندهای شیمیایی شامل گازهایی از ساخته های متفاوت هستند. این گازها هنگام ترکیب با روان کننده ممکن است بر عملکرد فرآیند تولید تأثیر گذار باشد. به همین دلیل در انتخاب روانکارها در این صنعت نیاز به آزمایش، ارزیابی و مشاوره می باشد و نمی توان از روغن های معمولی استفاده کرد. شرکت کلوبر طیف گسترده ای از روانکارها را مختص استفاده در صنایع و تولید محصولات شیمیایی عرضه کرده است.

روانکاری خودکار برای نقاط با دسترسی سخت

برخی از تأسیسات نیاز به روانکاری خودکار در فاصله های زمانی مشخص دارند. برای روانکاری در این شرایط محصولات Klübermatic Nova در نظر گرفته شده است.

ویژگی ها و مزایای روغن و گریس کلوبر :

  • مقاومت بالا در برابر فشار بالا و پایداری حرارتی عالی
  • افزایش عمر قطعات و کاهش هزینه های تعمیر و تعویض
  • افزایش کارایی و بهبود بهره وری انرژی

روانکاری قابل اطمینان در اتصالات و پیچ ها

محصولات Klüberpaste HS 91-21 برای برنامه های کاربردی در پالایشگاه های نفت تولید شده اند. محصولا کلوبر در ترکیبی نوع آورانه از مواد جامد در خود، از فرسایش و خوردگی اتصالات و پیچ ها جلوگیری می کنند. همچنین به دلیل مقاومت در برابر دمای بالا، از اتصالات و پیچ ها محافظت می کنند.

خرید و قیمت روغن و گریس کلوبر :

فروشگاه روغندان یکی از مراکز تهیه و فروش محصولات کلوبر در کشور می باشد. شما می توانید با مراجعه به بخش محصولات کلوبر اطلاعات و جدول مشخصات محصولات را مشاهده بفرمایید و روغن یا گریس مد نظر خود را سفارش دهید. برای خرید و اطلاع از قیمت با شماره های فروشگاه تماس بگیرید.

 

کاربرد روانکارهای کلوبر در صنایع شیمیایی

  1. روغن ها و گریس های کلوبر در سطح جهان محبوبیت بالایی دارند و به دلیل کیفیت عالی در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

به این مقاله امتیاز دهید
superadmin
دیدگاه کاربران 8 دیدگاه
  • میثم قائمی ۸ شهریور ۱۳۹۹ / ۱:۲۵ ق٫ظ

    سلام
    بنده از این سایت محصولات کلوبر را تهیه می کنم و کاملا راضی هستم. به همین دلیل توصیه میکنم روانکارهای کلوبر را از فروشگاه روغندان خریداری کنید.

    • مهدی نصیری ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۹:۰۶ ق٫ظ

      با سلام و احترام
      خیلی خوشحال هستیم که توانستیم رضایت شما را جلب کنیم.
      سپاس از همراهی شما

  • مسعود کاشانی ۷ تیر ۱۳۹۹ / ۷:۲۴ ب٫ظ

    سلام روانکارهای کلوبر به خاطر کیفیت بالا و مقاومت بالا در برابر حرارت عالی هستن. بنده توصیه میکنم حتما محصولات این برند رو تجربه کنید. با تشکر از فروشگاه روغندان

    • مهدی نصیری ۸ تیر ۱۳۹۹ / ۹:۱۸ ق٫ظ

      با سلام و عرض ادب
      خیلی ممنون هستیم که نظر خود را در خصوص روغن های کلوبر با ما درمیان گذاشتید.

  • کریم کرامتی ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۳ ب٫ظ

    سلام
    روغنهای کلوبر واقعا بینظیر هستند من که خیلی راضیم.

    • مهدی نصیری ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ / ۹:۲۵ ق٫ظ

      سلام مشتری گرامی
      خوشحال هستیم که از خرید خود راضی هستید.
      ممنون از همراهی شما

  • حسین مرادی ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۹:۵۷ ب٫ظ

    آیا روغن های کلوبر از نظر کیفیت قابل اطمینان هستند؟

    • مهدی نصیری ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۹:۱۸ ق٫ظ

      سلام ، وقت بخیر
      بله ، کلوبر یک شرکت معتبر در زمینه تولید روانکارها می باشد که ازنظر کیفیت مطمئن است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.