روغن و گریس کلوبر در صنعت خودرو سازی

کلوبر

تولید کنندگان و مصرف کنندگان وسایل نقلیه و قطعات خودرو بر این موضوع اعتقاد دارند ، روانکارهایی که استفاده می کنند باید دارای ویژگی های خاصی باشد. برای مثال در مقابل حرارت ، پایدار باشد و از سایش قطعات به خوبی جلوگیری کند. همچنین طول عمر قطعات را افزایش دهد و خود روانکار نیز دارای زمان کارکرد بالایی باشد. کمپانی کلوبر انواع مختلفی از گریس ها و روغن ها را تولید و عرضه می کند که مصرف کننده ها می توانند به راحتی به آن ها اعتماد کنند. محصولات این شرکت دارای تأییدیه های بین اللملی بسیاری در سراسر جهان است.

در یک خودرو به طور میانگین 250 قطعه وجود دارد که نیاز به روانکاری دارند. شرکت کلوبر محصولاتی را عرضه می کند که نیاز های هر مصرف کننده ای را پاسخگو است. برخی از این محصولات در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب هستند و در سال های گذشته کیفیت خود را ثابت کرده اند. بسیاری از این محصولات پیش از استفاده آزمایش شده و مورد ارزیابی قرار می گیرند تا هنگام مصرف اکثر نیازها را پاسخگو باشد.

بدنه و قطعات بیرونی

روان کننده های قطعات بیرونی و بدنه باید در کاهش دما مؤثر باشند. این روان کننده ها باید مقاومت قطعات در مقابل گرد و غبار ، نمک و آب را افزایش دهند.

اکثر روان کننده های کلوبر در مقابل افزایش دما مقاوم هستند و در سقف های خورشیدی ، سازه های پنجره ها و غیره کاربرد دارند.

قطعات داخلی

با پیشرفت تکنولوژی خریداران خودرو در زمینه بهبود امکانات توقع بیشتری نسبت به گذشته دارند. برای مثال آن ها می خواهند خودرو خریداری شده دارای سر و صدای کم ، بوی مطبوع در داخل خودرو  و غیره باشد. این موضوع در بین سازندگان خودرو چالش های جدیدی ایجاد می کند. شرکت کلوبر با تولید طیف وسیعی از گریس های مخصوص خودرو تا حد قابل توجهی این نیازها را پاسخگو می باشد.

هدایت کننده خودرو

علاوه بر ترمز ، سیستم فرمان دارای بیشترین الزام برای روانکاری در بدنه خودرو می باشد. کمپانی کلوبر گریس های مختلفی را برای روانکاری سیستم های فرمان خودرو در نظر گرفته است که ایمنی و چرخش راحت فرمان را تضمین می کند و از سایش قطعات این سیستم جلوگیری می کند.

انتقال قدرت

محصولات شرکت کلوبر در روانکاری اجزای موتور ، چرخ دنده ها و شفت ها نیز بسیار کاربرد دارند. در موتور خودرو ممکن است دما تا 200 درجه سانتی گراد افزایش یابد و آلودگی های بسیار در مسیر ورودی و خروجی روغن انباشته شود. این محصولات می توانند برای جلوگیری و کاهش این موارد نیز کمک قابل توجهی داشته باشند.

تعمیر و نگهداری

مصرف کنندگان در خرید ماشین و قطعات هزینه های بسیاری را پرداخت می کنند. به همین علت فرآیند نگهداری و مراقبت از آن ها بسیار مهم است.

با انتخاب یک روانکار با کیفیت می توان تا حد قابل توجهی از هرگونه آسیب و پرداخت هزینه های مجدد جلوگیری کرد. در خرید یک روانکار با کیفیت عالی باید کمی بیشتر هزینه پرداخت کرد اما این هزینه در مقابل خرید مجدد قطعات و ماشین آلات بسیار ناچیز است. در نتیجه انتخاب یک روانکار خوب می تواند تا چندین سال از پرداخت هزینه های سنگین جلوگیری کند.

مشاوره در تولید محصولات

شرکت کلوبر برای تولید بهترین محصولات به طور مداوم با مشتری ها و مصرف کنندگان خود در ارتباط است و از آن ها مشاوره می گیرد تا نواقص را برطرف کرده و محصولات با کیفیت تری را تولید کند. نماینده های این شرکت در بسیاری از کنفرانس ها و جلسات شرکت می کنند تا از نظرات برای بهبود کیفیت محصولات استفاده نمایند.

همچنین این شرکت دارای گواهی های  IATF 16949 ، ISO 9001 ، ISO 14001 و EMAS می باشد که اطمینان خریدار را چند برابر می کند.

ویژگی ها در یک نگاه

  • مجموعه بزرگی از محصولات برای مصرف در صنعت خودرو
  • تولید روانکارهای تخصصی برای استفاده های شخصی
  • روانکاری قابل اعتماد و مناسب در طولانی مدت
  • آزمایش و ارزیابی روانکارها برای ارائه بهترین کیفیت

خرید روغن و گریس کلوبر :

برای خرید و اطلاع از قیمت روغن ها و گریس های کلوبر با ما تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید

superadmin
دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • بهروز ۱۲ تیر ۱۳۹۸ / ۷:۳۸ ب٫ظ

    سلام
    دنبال روغن زنجیر این مارک هستم شما موجود دارید؟

    • مهدی نصیری ۱۲ تیر ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۹ ب٫ظ

      سلام و عرض ادب
      بله موجود هست لطفا تماس بگیرید در خدمتیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.