پیشتازی مجدد شل در بازار روانکارها

روغن شل

بازار روانکارها به تبعیت از بازار جهانی خودرو در حال کوچکتر شدن است. اما ظاهرا برترین شرکت این بازار تحت تاثیر این روند قرار نگرفته است. موسسه تحقیقات بازار “کلین اند کمپانی” (Kline & Company) در جدیدترین تحقیق خود اعلام کرده است با وجود روند رو به نزول روانکارها ، شل توانسته موقعیت برتر خود را طی 13 سال گذشته حفظ کند و بر خلاف سایر کمپانی ها روند رو به رشدی داشته باشد. برای بررسی و خرید روغن و گریس شل با ما همراه باشید.

هفدهمین نسخه از گزارش سالانه تحلیل جهانی صنعت روانکارهای این موسسه نشان می دهد با توجه به اطلاعات جمع آوری شده در سال 2018 ، شل در تمامی زمینه های بازار مصرف ، پخش ، پوشش بخش های مختلف ، تنوع محصول و فرمولاسیون پیشرفت داشته است. “هویبرت ویجنو” (Huibert Vigeveno) معاون ارشد این کمپانی گفت : استراتژی رشد شل در صنعت عملیاتی شده است. روند ارائه محصولات پیشرو در بازار و ارائه خدمات دیجیتالی ما را قادر ساخته که در همه بخش های بازار تجارت کنیم و در نهایت پویایی شل افزایش پیدا کند. ویجنو ادامه داد : گزارش موسسه کلین گزارش می دهد فاصله ما با رقبا افزایش یافته و من از افزایش تقاضا برای روغن های با کیفیت تولیدی شل خوشحالم. ما سعی داریم بر روی نیازهای مشتری تمرکز کنیم و بر اساس آن پیشنهادات خود را به روز نگه داریم.

بر اساس این گزارش رشد کمپانی شل در حالی است که سایر کمپانی های بین المللی روغن (IOC) به عنوان رقبای این شرکت ، کاهش تقاضا را تجربه کرده اند.

حجم کلی فروش روغن های شل به مجموع حدودی چهار هزار و 500 کیلوتن در سال جاری رسیده که تقریبا معادل پنج میلیارد لیتر است. این فروش به طور عمده بین سه بخش خودروهای سواری با سهم 30 درصدی ، صنعتی با سهم 36 درصدی و خودروهای تجاری با سهم 34 درصدی تقسیم شده است.

گفتنی است شل در تاریخ طولانی فعالیت خود سابقه تولید روانکارهایی با کیفیت را به خاطر فناوری تولید روانکار با استفاده از گاز طبیعی داشته است. همچنین با توجه به نیاز مشتری ، شل در سال جاری خانواده محصولات مرتبط با خودروهای برقی خود را به نام “E-Fluids” معرفی کرده است. همچنین سرویس “Machinemax” این شرکت در سال جاری برای ارائه خدمات دیجیتال به مشتریان صنعتی و کمک به افزایش بهره وری در صنایع مختلف معرفی شد.

لازم به ذکر است تا سال 1387 شرکت نفت “پارس” به عنوان تنها تولید کننده محصولات رویال داچ شل در ایران شناخته می شد و تا آن زمان همکاری نزدیکی بین این دو شرکت برقرار بود. شرکت نفت پارس به عنوان شعبه ای از مجموعه گروه رویال داچ شل در ایران مشغول به کار بود. نفت پارس این روزها وارد 61 سالگی شده است و به عنوان یکی از چهار پالایشگاه دار و تامین کننده اصلی روانکار در ایران به حساب می آید.

خرید و قیمت روغن و گریس های شل :

فروشگاه روغندان تمامی محصولات شل را با بهترین قیمت و به شرط تست ، با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

منبع: دنیای خودرو

به این مقاله امتیاز دهید

superadmin
دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • سینا نعمتی ۸ مهر ۱۳۹۹ / ۰:۳۵ ق٫ظ

    سلام روغن های صنعتی شل بی نظیرن افسوس که کم و قیمت بالا است

    • مهدی نصیری ۸ مهر ۱۳۹۹ / ۹:۰۸ ق٫ظ

      با سلام و عرض ادب
      فرمایش شما کاملا صحیح است. روغن ها های صنعتی شل کیفیت بسیار بالایی دارند اما به دلیل محدودیت ها امکان واردات این روغن ها در کشور وجود ندارد. به همین دلیل محصولات شل در داخل کشور کمیاب بوده و با قیمت بالا به فروش می رسند.
      سپاس از همراهی شما

  • حامد سلیمانی ۳ مهر ۱۳۹۹ / ۰:۱۵ ق٫ظ

    سلام روغن های صنعتی شل از بهترین روغنها و با اصالت هستن. اما در مورد روغن موتورهای شل نمیتونم نظر بدم چون استفاده نکردم.

    • مهدی نصیری ۳ مهر ۱۳۹۹ / ۹:۵۵ ق٫ظ

      با سلام و عرض ادب
      خیلی ممنون هستیم که نظرات ارزشمند خود را با ما به اشتراک میگذارید.
      سپاس از همراهی شما

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.