روغن های هیدرولیک شل تلوس Shell Tellus

روغن شل تلوس

تمام ماشین آلات و تجهیزاتی که تولید و عرضه می شوند نیاز به یک روانکار مناسب و مطابق استاندارد خود دارند. شما نیز همیشه سعی دارید از بهترین و مطمئن ترین روغن ها یا گریس ها را برای محافظت از تجهیزات خود استفاده نمایید. سری روغن هیدرولیک شل تلوس یکی از برترین روغن ها در زمینه روانکاری تجهیزات هیدرولیکی می باشد.

روغن هیدرولیک Shell Tellus در گرید و حجم های مختلف تولید و عرضه می شود. هر یک از این محصولات مطابق آخرین استاندارد ها برای روانکاری تجهیزات و ماشین آلات مختلف طراحی شده اند تا نهایت حفاظت را در برابر سایش داشته باشند. همچنین در تولید روغن شل تلوس سعی شده است تا علاوه بر عملکرد هرچه بهتر ، طول عمر بیشتری نیز داشته باشد.

 

حفاظت از گرد و غبار

اگر پمپ هیدرولیکی را به عنوان قلب یک سیستم در نظر بگیریم هر پوششی مانند گرد و غبار می تواند عمر این سیستم را کاهش دهد.

سری روغن شل تلوس شامل ویژگی های مختلف می باشد که از سیالات هیدرولیکی محافظت می کند.

فن آوری ashless در سخت ترین شرایط می تواند به افزایش عمر پمپ شما کمک کند. این محصول با افزودنی روی (zinc-based) تهیه شده است و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و در مصارف عمومی کاربرد دارد.

کارایی سیستم

برای کارکرد تجهیزات در محدوده استاندارهای تعیین شده ، نیاز به یک روغن هیدرولیک مناسب می باشد تا عملیات روانکاری و انتقال قدرت را بهتر و موثر تر انجام دهد.

روغن هیدرولیک شل تلوس یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه است.

شل تلوس S4 ME از جمله روغن هایی می باشد که می تواند علاوه بر حفظ و بهبود کارایی سیستم به بهبود در بهره وری انرژی نیز کمک بسیاری ارائه دهد.

همچنین محصولاتی نظیر شل تلوس S2 MX  و شل تلوس S2 VX گزینه های قابل اعتمادی برای انتقال دما ، فیلتراسیون ، پاک کنندگی ، جداسازی آب و خاصیت چسبندگی می باشند.

معرفی محصولاتی با کیفیت جهانی

محصولات شرکت شل طیف وسیعی دارد و به تعدادی محدود ختم نمی شود. به عنوان نمونه در سری روغن های هیدرولیک این شرکت محصولات متنوعی عرضه کرده است.

روغن شل تلوس Shell Tellus S4 ME نمونه ای دیگر از روغن های هیدرولیک است که توسط شرکت شل تولید شده است.

شل تلوس S4 ME  می تواند با بهره وری انرژی و کاهش مصرف سوخت تا چهار برابر مؤثر باشد. علاوه بر ویژگی های ذکر شده ، این محصول یک روانکار هیدرولیکی با کیفیت عالی محسوب می شود که در افزایش طول عمر تجهیزات تأثیر بسیاری دارد.

محصولات و خدمات  نمونه

روان کننده های شل به مدت ده سال در رتبه اول جهانی قرار گرفته اند و روغن های شل تلوس هفتاد سال است که مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این تولید کننده به طور مداوم در تلاش است تا محصولات متنوع تر و با کیفیت تری تولید و عرضه کند.

یکی از نمونه محصولات برتر این برند Shell Omala S4 GXV می باشد. این محصول جزء روغن دنده های تمام سنتتیک است که دارای ساعت کار بیشتری می باشد.

همچنین شل اومالا Shell Omala S4 GXV دارای مدرک تائیدیه از شرکت زیمنس است.

محصول شل کرنا Shell Corena S4 R یک روغن کمپرسور هوا است که تا 12000 هزار ساعت می تواند وظیفه خود را به خوبی انجام دهد. علاوه بر این شل با آزمایشات و آنالیزهای مختلف سعی دارد به شما کمک کند تا عملیات روانکاری در تجهیزات را با حداکثر کیفیت ممکن انجام دهید.

شل می تواند نسبت به نیاز و درخواست مشتریان ، طیف وسیعی از روغن ها و گریس های سنتتیک ، با کارایی بالا و خدمات بیشتری را ارائه دهد.

به این مقاله امتیاز دهید
superadmin
دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • کیان گرمسیری ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۹ ب٫ظ

    روغن های هیدرولیک شل کلا باکیفیت و بی نظیرن و دارای سابقه ی قدیمی هستن.

    • مهدی نصیری ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۹:۰۵ ق٫ظ

      با سلام و عرض ادب
      از اینکه تجربه خود را در استفاده از روغن های شل با ما به اشتراک گذاشتید، سپاسگذاریم.

  • سامان ملاح نژاد ۸ خرداد ۱۳۹۸ / ۲:۴۲ ب٫ظ

    بسیار عالی
    ممنون از مقاله ی کامل و خوبتون. علی رغم سال ها استفاده برای اولین بار چنین اطلاعاتی رو در مورد این روغن کسب کردیم. تشکر از سایت خوبتون

    • مهدی نصیری ۸ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۹ ب٫ظ

      خوشحال هستیم که این مطلب مورد پسند شما بود. تشکر از همراهی شما

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.