روغن های حرارتی 20 لیتری (بیست لیتری)

روغن های حرارتی یا همان انتقال حرارت ، یکی از مهم ترین و پرکاربردترین دسته های  روغن های صنعتی هستند که به سبب حفط خاصیت روانکاری خود و پایداری در دماهای بالا ، در بسیاری تجهیزات و دستگاه های بسیاری از صنایع گوناگون من جمله پالایشگاه های نفت و قیر ، صنایع ذوب آهن و ریخته گری ، پتروشیمی ها و … مورد استفاده قرار می گیرند.

در بسیاری از صنایع ، بسته به علت های مختلفی مانند تعداد بالای تجهیزات ، از روغن های حرارتی به مقدار زیادی استفاده می شود و نتیجتا صاحبان صنایع اقدام به خرید روغن های حرارتی در بسته بندی های بشکه می کنند.

اما در این میان ، خیلی از صنایع هستند که روغن حرارتی مورد نیازشان کمتر از یک بشکه می باشد و باید روغن های حرارتی را در ظروف کوچکتر از بشکه ، یعنی همان سطل های 20 لیتری خریداری کنند.

یکی از محبوب ترین و مرغوب ترین روغن های حرارتی تولید داخل کشور روغن بهران حرارت می باشد که به راحتی تا دمای 320 درجه ی سانتی گراد به وظیفه ی اصلی خود، یعنی روانکاری قطعات و تجهیزات می پردازد.

علاوه بر حفظ روانکاری ، روغن بهران حرارت سبب انتقال حرارت و کاهش دمای تجهیزات می گردد.

اگرچه این محصول از روغن های حرارتی خارجی چیزی کم ندارد اما متاسفانه فقط در بشکه های 208 لیتری تولید می گردد و صنایعی که در حجم های کم به دنبال روغن حرارتی هستند باید به سراغ برند های دیگری بروند که در ادامه به معرفی و بررسی و مقایسه ی روغن های حرارتی (انتقال حرارت) 20 لیتری که در بازار موجود می باشند می پردازیم.

1-روغن حرارتی شل ترمیا Shell Thermia B :

این محصول یکی از بهترین روغن های حرارتی بیست لیتری موجود در بازار می باشد که در سیستم ها و صنایعی که دارای مدار بسته هستند کاربرد دارد.

روغن انتقال حرارت شل ترمیا Shell Thermia B به راحتی دمایی ما بین 320 الی 340 درجه ی سانتی گراد را بدون هیچ گونه مشکلی تحمل می کند و با توجه به بالا بودن ضریب انتقال حرارتی اش مانع افزایش دمای بیش از حد ، در سیستم می گردد.

از دیگر ویژگی های این روغن می توان به خاصیت اکسیداسیون اش اشاره کرد.

2-روغن موبیل ترم MobilTherm 603 :

از بهترین روغن های حرارتی کمپانی Mobil می باشد که در حجم بشکه های 208 لیتری و سطل های 20 لیتری تولید می گردد.

از روغن موبیل ترم 603 MobilTherm هم در سیستم های مدار بسته و هم در سیستم های مدار باز استفاده می گردد.

دمای مجاز عملیاتی این محصول ، در سیستم های مدار بسته 285 درجه ی سانتی گراد و در سیستم هایی با مدار باز ، نهایتا 150 درجه ی سانتی گراد می باشد.

3-روغن موبیل ترم MobilTherm 605 :

یکی از پرکاربرد ترین و مرغوب ترین روغن های انتقال حرارت می باشد که به واسطه ی دمای عملیاتی بالای خود رقیبی برای محصول شل ترمیا Shell Thermia B می باشد.

این محصول قابل استفاده در سیستم های مدار باز و بسته می باشد.

حداکثر دمای عملیاتی در تجهیزات مدار بسته 315 درجه سانتی گراد می باشد و در مدار های باز نهایتا تا دمای 180 درجه سانتی گراد را تحمل می کند.

از مهم ترین ویژگی های موبیل ترم MobilTherm 605  می توان به پایداری حرارتی بالا و ماندگاری این محصول در مدت طولانی بدون تشکیل رسوب اشاره کرد.

4-روغن انتقال حرارت مارلو ترم ساسول MarloTherm SH :

این محصول در سیستم هایی با مدارهای بسته تا دمای 340 درجه سانتی گراد تحمل حرارتی دارد.

از ویژگی های منحصر به فرد این محصول حداقل دمای عملیاتی آن می باشد که در دمایی معادل 34- درجه سانتی گراد به حفظ ویژگی های خود و روانکاری می پردازد و سبب می شود در صنایعی که اختلاف دمای آن ها زیاد می باشد به راحتی مورد استفاده قرار گیرد.

هر چهار روغن حرارتی ذکر شده در ظروف 20 لیتری و بشکه در انبار مجموعه ی روغندان موجود و به شرط تضمین اصالت کالا آماده ی عرضه می باشند.

جهت استغلام قیمت و دریاف مشاوره در خصوص خرید روغن های حرارتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید

تلفن های تماس : 09120262605___ 02144596218

به این مقاله امتیاز دهید

superadmin
دیدگاه کاربران 6 دیدگاه
  • mohammadimiladi313 ۲۱ مهر ۱۴۰۱ / ۱:۳۳ ق٫ظ

    سلام .قیمت‌ها به روز میباشد ؟؟

  • محسن مرادی ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۰ ب٫ظ

    سلام. بفرمایید چه تضمینی مبنی بر اصل بودن روغن های حرارتی وارداتی هست ؟

    • Sepehr Vahidi ۱۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱:۴۷ ب٫ظ

      با عرض سلام ، کلیه محصولات شرکت آرمان تجارت نیاک با تضمین اصالت کالا و به شرط تست و آنالیز تقدیم مشتری می گردد.

  • شرکت صنایع ریخته گری مهران ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۹:۳۹ ق٫ظ

    ممنون از شما، مطلب مفیدی بود. با این اوصاف روغن حرارتی بیست لیتری مرغوب ایرانی در بازار موجود نیست ؟

    • Sepehr Vahidi ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۱ ب٫ظ

      با عرض سلام و وقت بخیر. مرغوب ترین روغن حرارتی موجود در بازار ، روغن بهران حرارت می باشد که فقط در مظروف بشکه 208 لیتری تولید می گردد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.