روغن دنده مناسب برای انواع گیربکس های صنعتی چیست ؟

خرید روغن دنده گیربکس صنعتی

آیا شما هم به دنبال خرید قوی ترین و بهترین مدل های روغن دنده گیربکس صنعتی هستید؟ حتما می دانید که در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از انواع این کالا در بازار موجود بوده و هر کدام از مدل های روغن دنده صنعتی هم یک سری ویژگی های خاص را در خود جای داده اند.

کاربران برای خرید همواره باید بر اساس مشخصات گیربکس صنعتی خود اقدام نمایند. در غیر این صورت، با مشکلات جدی مواجه خواهند شد.

جالب است بدانید که قوی ترین و با کیفیت ترین مدل های روغن دنده صنعتی می توانند طول عمر این سیستم را نیز افزایش دهند. امروز ما قصد داریم تا در مورد روغن دنده گیربکس و ویژگی هایش با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

انتخاب برند روغن دنده گیربکس صنعتی

اولین مسئله ای که برای خرید روغن دنده گیربکس صنعتی شما باید به آن توجه داشته باشید مربوط به برند های تولید کننده می باشد.

در حال حاضر برند های بسیار زیادی در سراسر ایران نسبت به عرضه انواع روغن دنده فعالیت می کنند. خدمات کلی و جامع هر کدام از این برند ها به نحوی خاص در اختیار مشتریان نهایی قرار می گیرد.

کاربران برای خرید با کیفیت ترین مدل ها، لزوما باید خدمات بهترین برند ها را نیز به کار گیرند. بهران یکی از مطرح ترین برند های ایرانی فعال در زمینه تولید این کالا به حساب می آید که خدماتش را به صورت تضمینی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

دیگر برند مطرح دنیای ولید روغن دنده صنعتی مربوط به گالف یا Gulf می باشد. این برند هم خدماتش را به صورت تضمینی در اختیار مشتریان نهایی قرار خواهد داد.

این روغن با استفاده از پایه پارافین تصفیه شده تولید می شود. استفاده از حلال و مواد ضد کف همراه با کیفیت بالا باعث شده است تا این روغن کیفیت فوق العاده ای را به دست آورد.

در ضمن، شاخص ویسکوزیته این برند بالا بوده و تمایل آن نسبت به تشکیل کربن هم پایین است. در نتیجه، اگر شما هم به دنبال یک روغن دنده خوب و با کیفیت هستید، می توانید از این برند هم استفاده کنید.

از جمله دیگر برند های مطرح فعال در این زمینه می توان به کاسترول، توتال، موبیل و شل اشاره کرد. مسلما هر کدام از این برند ها خدماتشان را به نحوی خاص در اختیار مشتریان نهایی قرار می دهند.

خرید روغن دنده گیربکس صنعتی
خرید روغن دنده گیربکس صنعتی

بررسی مشخصات روغن دنده گیربکس صنعتی

دیگر مسئله ای که برای خرید روغن دنده گیربکس صنعتی شما باید به آن توجه داشته باشید مربوط به مشخصات کلی و جامع این روغن می باشد. به صورت کلی، روغن های صنعتی موجود در بازار های داخلی ایران می توانند ویژگی های متنوعی را در خود جای داده باشند.

هر کدام از این ویژگی ها به نحوی خاص بر روی میزان بازدهی نهایی تاثیر گذار خواهند بود. میزان ویسکوزیته روغن یکی از اولین مواردی به حساب می آید که شما باید آن را مد نظر خود قرار دهید. این شاخص با cSt شناسایی شده و غلظت روغن را مشخص می نماید.

شاخص ویسکوزیته دومین عاملی است که برای خرید روغن دنده گیربکس صنعتی شما باید به آن توجه داشته باشید.

این شاخص با نماد VI شناخته می شود. این شاخص میزان حداقل ضخامت فیلم های روغن را مشخص می کند. دیگر مسئله ای که شما باید به آن توجه کنید مربوط به نقطه اشتعال است. این شاخص می تواند میزان حرارت یا دمای گیربکس را تحت تاثیر خود قرار دهد.

دانسیته یا چگالی آخرین شاخصی است که برای خرید روغن دنده گیربکس صنعتی شما باید آن را مد نظر خود قرار دهید.

به صورت کلی، چگالی یا دانسیته مساوی با نسبت جرم به حجم یک محصول می باشد. واحد محاسباتی آن کیلوگرم بر متر مربع بوده و می تواند روند انجام فعالیت های مختلف را تحت تاثیر خود قرار دهد. همه موارد مذکور در این قسمت، در جداول مربوط به روغن منتشر شده اند.

برای خرید شما می توانید جداول را مورد بررسی قرار دهید و بر همین اساس خرید کنید.

نکات مهم برای خرید روغن دنده گیربکس صنعتی

اگر شما هم به دنبال خرید روغن دنده گیربکس صنعتی در بهترین حالت ممکن هستید، در اولین مرحله باید نوع گیربکس را مشخص نمایید.

شما باید ابعاد، اندازه و حجم روغن گیربکس را مورد بررسی قرار دهید تا در این زمینه با مشکلی مواجه نشوید. دومین مسئله ای که شما باید به آن توجه کنید مربوط به دمای روغن حین فعالیت گیربکس می باشد.

خرید روغن دنده گیربکس صنعتی
خرید روغن دنده گیربکس صنعتی

در صورتی که دمای روغن به شدت پایین باشد، شما باید آن را برای گیربکس های مخصوص مورد استفاده قرار دهید.

معمولا روغن هایی که زیر 20 درجه سانتی گراد فعالیت می کنند در دسته روغن های بسیار پایین و روغن هایی که بیشتر از 120 درجه سانتی گراد دما دارند در دسته مدل های بالا قرار می گیرند.

در نهایت، برای خرید روغن دنده گیربکس صنعتی شما باید به شرایط نگهداری روغن هم توجه داشته باشید. برخی از مدل های این روغن در شرایط خاصی باید نگهداری شوند. روغن های مصنوعی که در بازار عرضه می شوند، هزینه تعمیرات را افزایش خواهند داد.

پس، اگر شما هم به دنبال خرید روغن دنده گیربکس صنعتی در بهترین حالت ممکن هستید، بهتر است که همه این موارد را مد نظر خود قرار دهید.

کلام آخر

همانطور که در مقاله امروز ما مشاهده کردید، در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از انواع روغن دنده گیربکس صنعتی در بازار موجود بوده و هر کدام از این مدل ها نیز یک سری ویژگی های کلیدی را در خود جای داده اند.

کاربران برای خرید این روغن در بهترین حالت ممکن، همواره باید یک سری متغیر ها و نکات خاص را مد نظرشان قرار دهند تا در این زمینه با هیچ مشکلی مواجه نشوند. توجه به نوع گیربکس و شرایط عملیاتی آن به شما اجازه می دهد تا بدون هیچ مشکل خاصی نسبت به خرید با کیفیت ترین محصولات موجود در ایران اقدام نمایید.

اگر شما هم به دنبال با کیفیت ترین انواع روغن مخصوص موجود در بازار هستید، بهتر است که خدمات بهترین فروشگاه های ایرانی از جمله فروشگاه روغندان را نیز به کار گیرید.

به این مقاله امتیاز دهید

superadmin
دیدگاه کاربران 20 دیدگاه
  • SightCare reviews ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۷:۳۱ ب٫ظ

    Hey! Would you mind if I share your blog with my facebook group? There’s a lot of people that I think would really appreciate your content. Please let me know. Cheers

  • ikaria lean belly juice ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۱ ب٫ظ

    Ikaria Lean Belly Juice is a fast-acting weight loss supplement that is developed to incinerate stubborn fat.

  • pinealxt reviews ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲:۴۶ ق٫ظ

    I do agree with all of the ideas you have presented in your post. They are very convincing and will certainly work. Still, the posts are very short for beginners. Could you please extend them a little from next time? Thanks for the post.

  • Sightcare ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۸ ب٫ظ

    Thanx for the effort, keep up the good work Great work, I am going to start a small Blog Engine course work using your site I hope you enjoy blogging with the popular BlogEngine.net.Thethoughts you express are really awesome. Hope you will right some more posts.

  • Illuderma ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۷ ق٫ظ

    F*ckin’ awesome issues here. I’m very satisfied to see your post. Thank you so much and i am taking a look forward to touch you. Will you please drop me a e-mail?

  • tlover tonet ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۲:۵۰ ب٫ظ

    In this grand design of things you secure a B+ just for effort and hard work. Exactly where you misplaced me was on the details. As as the maxim goes, details make or break the argument.. And that could not be much more accurate right here. Having said that, permit me say to you exactly what did do the job. Your article (parts of it) is actually quite persuasive which is most likely why I am making an effort to opine. I do not make it a regular habit of doing that. Second, despite the fact that I can certainly notice a jumps in reason you come up with, I am not necessarily confident of just how you appear to unite the details which in turn produce your conclusion. For right now I will yield to your point but trust in the near future you actually link your facts much better.

  • geocarpy ۱۱ دی ۱۴۰۲ / ۳:۵۰ ق٫ظ

    geocarpy xyandanxvurulmus.K9FFB4MllYPE

  • erdek Pilise Perde ۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۰:۰۲ ق٫ظ

    sitenizi takip ediyorum makaleler Faydalı bilgiler için teşekkürler

  • Google ۶ مرداد ۱۴۰۲ / ۲:۲۹ ب٫ظ

    Best best best..

  • Yorum Satın Al ۲۹ تیر ۱۴۰۲ / ۰:۲۴ ق٫ظ

    Useful article, thank you. Top article, very helpful.

  • turankoy apart ۲۰ تیر ۱۴۰۲ / ۰:۰۰ ق٫ظ

    Great information shared.. really enjoyed reading this post thank you author for sharing this post .. appreciated

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.