بررسی روغن موتور ارزان و با کیفیت

روغن موتور ارزان و با کیفیت

در این مقاله می خواهیم در رابطه با روغن موتور ارزان و با کیفیت و ارزان ترین روغن موتورها صحبت نماییم. همچنین شما را با برندهای موجود در بازار آشنا نماییم.

روغن موتور بهران رخش

این روغن موتور جزو روغن موتورهای ارزان می باشد که از مواد پایه و افزودنی مرغوب تولید شده است. این روغن موتور در برابر دما بالا بسیار مقاوم است و می تواند عملکرد خود را حفظ می‌نماید. همین ویژگی سبب میشود که از افزایش دمای موتور جلوگیری نماید. این محصول برای خودروهای قدیمی گزینه مناسبی می باشد. قیمت مناسب و پایین آن یکی از مزیت های این روغن موتور نسبت به سایر رقبا می باشد.

روغن موتور ایرانول ۶۰۰۰ جزو روغن موتور ارزان و با کیفیت ایرانی است. یکی از ویژگی های عالی این روغن موتور رساندن روغن به تمام قطعات موتور می باشد، این قطعات تحت گرما و فشار زیاد هستند و روغن موتور سبب کاهش اصطکاک بین این قطعات می شود. روغن موتور ایرانول ۶۰۰۰ برای موتورهای بنزینی سبک و دیزل بدون کمپرسور استفاده می شود. این روغن موتور گرانروی بالایی نیز دارد که خود یک مزیت عالی به حساب می آید.

روغن موتور اسپیدی طلایی

روغن موتور اسپیدی  طلایی ، روغن موتور ارزان و با کیفیت است که انتخاب عالی برای ماشین های ایرانی است. از این روغن موتور در خودروهای دیزلی سبک و همچنین خودروهای بنزینی استفاده می گردد. به علت روانکاوی بالایی که دارد از سایش و فرسایش موتور جلوگیری می کند. یکی از مزیت های عالی این روغن موتور مقاومت در برابر اکسیده شدن و خاصیت ضد کف آن می باشد.

روغن موتور سوپر اسپیدی

از مواد افزودنی معتبر و همچنین از روغن پایه مرغوب تولید شده است. مناسب خودرو های سواری بنزینی، گاز سوز، دیزلی سبک می باشد. از ویژگی های بارز آن می توان به: پایداری عالی در اکسیداسیون شدن، گرانروی بالا، استارت خوردن آسان موتور در هوای سرد زمستان، محافظت بالا در برابر خوردگی و… اشاره نمود‌.

روغن موتور پارس ارس

می توان گفت روغن موتور پارس ارس یک روغن موتور چند درجه ای می باشد، که از ساییده شدن قطعات موتور و همچنین خوردگی آن ها جلوگیری می کند.

یک خاصیت عالی این روغن موتور ارزان و با کیفیت پاک کنندگی بالایش می باشد، به گونه ای که در طول مصرف از آن هیچ‌گونه رسوب و آلاینده ای بر روی قطعات موتور و بدنه موتور مشاهده نمی شود. استارت آسان خودرو در هوای سرد نیز یک خاصیت عالی این روغن موتور ارزان ایرانی می باشد.

 روغن موتور ایرانول ۸۰۰۰

این روغن موتور ارزان و با کیفیت جهت خودرو های دیزلی و بنزینی طراحی شده است. سبب افزایش طول عمر موتور و قطعات آن می شود. خاصیت ضد ساییدگی، ضد اکسیداسیون را دارا می باشد. یکی از ویژگی های دیگر آن کنترل مصرف روغن و کاهش هزینه ها می باشد. این روغن موتور مناسب برای استفاده در تمام فصل ها و شرایط آب و هوایی می باشد.

روغن موتور بهران تکتاز

نام این روغن موتور را مطمئنا زیاد شنیده اید. جزو یکی از روغن موتور ایرانی ارزان است که بسیار نیز پرطرفدار می باشد.

جزو آن دسته از روغن موتورهایی می باشد که با گذشت زمان خاصیت خود را از دست نمی دهد. یکی از دلایل محبوبیت این محصول در بین افرادی که مصرف کننده می باشند، روغن پایه با کیفیتی می باشد که در آن استفاده شده است. این روغن موتور یکی از بهترین گزینه های برای ماشین هایی مثل پراید و تیبا می باشد.

روغن موتور بهران توان ۴۰

جزو روغن موتورهای تک درجه ای مدنی می باشد، این روغن برای ماشین های سواری تا کامیون های دیزلی و تجهیزات سنگین که حرکت می کنند مناسب می باشد. این روغن موتور ارزان و با کیفیت سبب صرفه جویی در مصرف استارت و باتري نیز می‌گردد. از موتورهایی که تحت گرمای زیاد هستند بسیار محافظت خوبی به عمل می آورد.

روغن موتور پارس سوپر کیان ۴۰

پارس سوپرکیان روغن موتور ارزان و با کیفیت تولید شده از مواد افزودنی مناسب و روغن پایه مرغوب می باشد. ویژگی های این روغن موتور را در ادامه ذکر می کنیم.

پایداری در اکسیداسیون یکی از ویژگی های مهم آن می باشد. خاصیت ضد سایش بین قطعات از ویژگی های دیگری است که می توان نام برد. قابلیت انتقال حرارت مناسب نیز از ویژگی های دیگر آن است. از این روغن موتور در موتورهای بنزینی و دیزلی سبک استفاده می شود.

1.4/5 - (15 امتیاز)

superadmin
دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • مرتضی علی آبادی فراهانی ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ / ۳:۲۵ ب٫ظ

    نظری ندارم فقط سئوالی داشتم روغن مناسب برای ماشین های ساخت کشور کره ،مثلا تیولی چه نوع روغن موتور مناسب است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.