لیست قیمت روغن موتور دیزلی وپر فروش ترین روغن موتورهای دیزلی

جهت مشاهده ی لیست قیمت روغن موتور های دیزلی و همچنین مشاهده ی پرفروش ترین روغن موتور های دیزلی تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

قیمت لحظه ای روغن موتور

در ماه های اخیر با توجه به نوسانات قیمت روغن موتورهای دیزلی و بنزینی ، مراکز پخش روغن و همچنین تعویض روغنی ها و مصرف کنندگان کمی دچار سردرگمی در خصوص قیمت روغن موتورهای دیزلی و بنزینی شده اند. لذا کارشناسان مجموعه ی روغندان تصمیم گرفتند در این مطلب به معرفی پرفروش ترین روغن موتور های دیزلی از کمپانی های مطرح بهران ، ایرانول ، سپاهان و نفت پارس بپردازند. و همچنین به  لیست قیمت این محصولات اشاره کنند.

پر فروش ترین روغن موتورهای دیزلی

طبق آمار مجموعه ی روغندان ، پرفروش ترین روغن موتورهای دیزلی از ابتدای سال جاری تاکنون به ترتیب زیر می باشد.

  1. بهران توربو دیزل
  2. بهران بندر
  3. ایرانول 17000
  4. بهران توربو شارژ
  5. پارس پایدار 15w40
  6. فرا اسپیدی 40
  7. بهران توربو شارژ
  8. بهران صحرا 25w50
  9. بهران اکسترا توربو دیزل
  10. پارس سوپر پایدار
  11. ایرانول 7000
  12. پارس اروند دیزل
  13. ایرانول 9000
  14. سپاهان توربوتک
  15. پارس سوپر کیان
  16. ساپاهان سوپر شارژ
  17. بهران توربو E III
  18. بهران کویر 40
  19. بهران بندر ویژه
  20. بهران آذران 40

در ادامه به بیان ویژگی های هر کدام از روغن های دیزلی نام برده شده و در نهایت قیمت آنها خواهیم پرداخت

روغن بهران توربو دیزل

روغن بهران توربو دیزل را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین روغن های دیزلی نام برد. کاربرد این روغن بیشتر در خودروهای سوپر شارژ و توربو شارژ می باشد. گرید اصلی این روغن 15w 40 می باشد. شرکت نفت بهران محصولات مشابه دیگری مانند روغن اکسترا توربو دیزل ، اولتیما توربو دیزل و اولترا توربو دیزل را نیز در سطوح کیفی گوناگون و گرانروی های مختلف تولید می کند.

روغن بهران بندر 50

روغن بهران بندر 50 یکی از قدیمی ترین محصولات کمپانی نفت بهران می باشد. این روغن تک گرید می باشد و سطح کیفی آن CD است.این محصول در شرایط تحت فشار از قطعات موتور محافظت کرده و میزان سایش و خوردگی اجزای موتورهای دیزلی را به حداقل می رساند. همچنین دارای خاصیت پاک کنندگی بالایی است

روغن ایرانول 17000

ایرانول 17000 نیز در دسته ی پرفروش ترین محصولات کمپانی ایرانول قرار دارد. این محصول در دو گرید 15w40 و 20w50 تولید و عرضه می گردد. سطح کیفی ایرانول 17000 CH4 می باشد و جهت مصرف در کلیه موتورهای دیزلی چهار زمانه ، سوپر شارژ و توربوشارژ کاربرد دارد.

بهران توربو شارژ

روغن بهران توربو شارژ دارای سطح کیفی CH4 می باشد. این روغن یرای موتورهای دیزلی چهار زمانه و توربو شارژ با سرعت بالا بسیار مناسب است. بهران توربو شارژ دارای گرید 20W50 می باشد و در سطل بیست لیتری و بشکه 208 لیتری تولید می گردد.

پارس  پایدار 15w40

سطح کیفی روغن پارس سوپر پایدار CH4 می باشد. روغن پارس سوپر پایدار به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات کمپانی نفت پارس شناخته شده است.این محصول به واسطه قیمت مناسب و کیفیت بالا در مشاغل و تجهیزات مختلفی که موتور دیزلی دارند استفاده می شود.

فرا اسپیدی 40

روغن فرا اسپیدی 40 به واسطه قیمت پایین آن ، بیشتر جهت سرریز روغن در خودرو های دیزلی کاربرد دارد. البته استفاده از این روغن در خودروهای دیزلی و بنزینی قدیمی معمولا مانعی ندارد. این محصول تک گرید می باشد و سطح کیفی آن CC است. روغن اسپیدی 40 در ظروف 1 لیتری ، 4 لیتری ، 20 لیتری و بشکه تولید می گردد.

بهران توربو شارژ

بهران توربو شارژ 20w50 یک روغن CH4 می باشد. این محصول را پس از بهران توربو دیزل و بهران بندر 50 می توان به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت نفت بهران دانست. روغن بهران توربو شارژ 20W50 گرانروی مناسبی برای موتورهای دیزلی چهار زمانه و توربو شارژ دارد. این محصول در شرایط تحت فشار از قطعات موتور محافظت کرده و میزان سایش و خوردگی اجزای موتورهای دیزلی را به حداقل می رساند. همچنین دارای خاصیت پاک کنندگی بالایی است که مانع ایجاد رسوب و آلودگی بر روی بدنه و قطعات موتور می شود. این محصول به دلیل محبوبیت بالا در صف پرفروش ترین روغن موتورهای شرکت بهران قرار دارد.

بهران صحرا 25W 50

روغن بهران صحرا 25W50 ، یک روغن‌ موتور ديزلی چند درجه ای است. این روغن برای روانكاری موتور های ديزلی غير سوپر شارژ که در شرايط عملیاتی سخت فعالیت دارند، مناسب است. سطح کیفی این روغن CC است و گرانروی مناسبی برای موتورهای دیزلی غیر سوپر شارژ دارد.

بهران اکسترا توربو دیزل 15w 40

روغن بهران اکسترا توربو دیزل یکی از با کیفیت ترین روغن های دیزلی موجود در بازار می باشد. سطح کیفی این محصول CI4 plus / CI 4 / CH4 می باشد.کسترا توربو دیزل 15W40   گرانروی مناسبی برای موتور های دیزلی چهارزمانه و توربو شارژ دارد و همچنین برای موتور های دیزلی مجهز به سیستم آلودگی هوا (EGR) مناسب می باشد.

پارس سوپر پایدار

روغن موتور پارس سوپر پایدار 15W40 یک روغن موتور دیزلی با ترکیبات پیشرفته و عالی می باشد. این محصول توسط شرکت نفت پارس در داخل کشور تولید می شود. این محصول به واسطه قیمت مناسب و کیفیت بالا در مشاغل و تجهیزات مختلفی که موتور دیزلی دارند استفاده می شود. پارس سوپر پایدار طی سال ها تحقیقات و آزمایشات متخصصین شرکت نفت پارس طراحی شده است که از آخرین استانداردهای جهانی پیروی می کند.

ایرانول 7000

روغن موتور ایرانول 7000 یک روغن موتور تک گرید می باشد. کمپانی ایرانول این روغن را با گرانروی 40 و 50 نولید و عرضه می کند. این محصول به عنوان یکی از پرفروش ترین روغن های تک گرید بازار شناخته شده است.

پارس اروند دیزل

روغن پارس اروند دیزل 50 نیز یک روغن تک گرید با سطح کیفی CD می باشد.

پارس اروند دیزل ویژه در کارکرد طولانی مدت خاصیت خود را از دست نمی دهد و طول عمر بالایی دارد. همچنین با محافظت عالی از قطعات باعث کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری می شود. این محصول در صنایع راهسازی ، معدنی ، کشاورزی و دریایی کاربرد فراوانی دارد.

ایرانول 9000

این روغن یک محصول مالتی گرید بوده و با دو گرانروی 15w40 و 20w50تولید می شود. سطح کیفی ایرانول 9000 CF می باشد و در لنج های دریایی نیز کاربرد دارد.

سپاهان توربوتک

یک محصول با کیفیت از کمپانی نفت سپاهان می باشد. سطح کیفی این محصول 15w 40 و 10w 40 می باشد و در انواع موتورهای دیزلی توربو شارژ و سوپر شارژ کاربرد دارد. روغن سپاهان توربو تک به واسطه فرمولاسیون پیشرفته و کیفیت بالا به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات سپاهان می باشد.

پارس سوپر کیان

روغن پارس سوپر کیان دارای سطح کیفی SC می باشد. این روغن بیشتر به عنوان سرریز مورد استفاده قرار می گیرد. پارس سوپر کیان در سه گرید 30 و 40 و 50 تولید و عرضه می گردد.

سپاهان سوپر شارژ

یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین روغن های دیزلی می باشد. این روغن در سه گرانروی 10 و 15w40 و 20w50 تولید و عرضه می گردد. سطح کیفی روغن سپاهان سوپر شارژ CF4 می باشد.

بهران توربو E III

یک روغن موتور مالتی گرید از کمپانی نفت بهران می باشد. سطح کیفی این محصول CI4 می باشدو بهران توربو E III یکی از معدود روغن های دیزلی 10W 40 موجود در بازار می باشد. به همین جهت تبدیل به یکی از پرفروش ترین روغن های دیزلی گردیده است.

بهران کویر 40

یک روغن موتور تک گرید از کمپانی بهران می باشد. وغن موتور بهران کویر 40 با استفاده از روغن پایه معدنی و مواد افزودنی مرغوب تولید می شود. این روغن یرای موتورهای دیزلی غیر سوپر شارژ بسیار مناسب است و عملکرد بالایی دارد.بهران کویر دارای گرید 40 و سطح کیفی CC است.

بهران بندر ویژه 50

روغن موتور بهران بندر ویژه 50 با استفاده از روغن پایه معدنی و مواد افزودنی مرغوب تولید می شود. این روغن یرای موتورهای دیزلی چهار زمانه و توربو شارژ بسیار مناسب است و عملکرد بالایی دارد. همانطور که از نام آن مشخص است، این روغن تک گرید می باشد. بهران بندر ویژه دارای گرید 50 و سطح کیفی CF است.

لیست قیمت روغن های دیزلی

با توجه به نوسانات لحظه ای بازار جهت دریافت لیست قیمت روغن موتورهای دیزلی با کارشناسان مجموعه روغندان در تماس باشید.

09120262605—-02144596218

 

به این مقاله امتیاز دهید
superadmin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.